Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Varningar??

Varningar??

Undrar bara hur diktatur-staten här på forumet resonerar, kastar en massa varningar till höger och vänster... På andra forum får man varningar, samt kan bli bannade om man postar rasistiska eller kränkade till andra forummedlemmar...

Tänker i första hand på han som skrev att systemet är knäckt, tänk om det verkligen stämmer... Kanske inte så troligt, men tänk om!!!

Tycker inte om en massa låsta trådar och varningar på grund av att folk kanske vet mer än andra... Jag menar helt säker kan man inte vara...

Tillbringar mycket mindre tid på detta forumet sen en tid tillbaka, för att jag inte tycker om utvecklingen här.... :roll:

Det är ju ändå så att en hel del har kommit med samma lösa skitsnack men ingen har kunnat bevisa det. Det ända dom åstakommer är att hålla liv i myten att korten fungerar och lurar andra att köpa.
    Han som låg bakom sajten om p***cards hade ju till och med gått in här på forumet och postat att han hade köpt ett kort och alla kanaler fungerade bara för att lura folk till att köpa.(sicken gris)

Oftas är det ju folk med bara 1 post alltså deras första post som går ut och postar dom rykterna här på forumet, då kan man ju undra varför??

Tycker det är helt rätt att stoppa sånt skit, har någon något konkret så är det ju en annan sak och säkert mycket välkommet.

Kan hålla med om att tonen från crew ibland är lite kort. Men jag tror att de tycker att de kan kosta på sig det eftersom de bevisligen lyckats bra med sitt forum att döma av medlemsantalet.

Den här branschen är ju självsanerande, om folk inte trivs här självdör hela skiten.

Det var jag som skrev..

Det var jag som skrev detta tidigare i fredags om att det är knäckt och har fått en varning pga detta. Kommer i fortsättningen pga detta otrevliga bemötande inte att yppa ett ord till om vad jag har att komma med.

Tycker det är väldigt synd för allt jag vill är att hjälpa till..

Ohhh vilken martyr

Du kanske ska vända dig till forumet på voy istället? Där finns det 13 på dussinet som hävdar att dom har lösningen, men ingen som kan presentera något konkret. Så där har du gott om sällskap. Hehe.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Re: Det var jag som skrev..

Citat Ursprungligen postat av matte_m
    Det var jag som skrev detta tidigare i fredags om att det är knäckt och har fått en varning pga detta. Kommer i fortsättningen pga detta otrevliga bemötande inte att yppa ett ord till om vad jag har att komma med.

Tycker det är väldigt synd för allt jag vill är att hjälpa till..
    Håll ut. Om du verkligen har en lösning på lager så har du inget att oroa dig för. Den dan du kan bevisa att du kan fixa fungerande kort (och du är bland de första att ha det) så kommer du att få cred så att du kan bada i det.

Alla är så grymt luttrade här, så att man måste verkligen ha bevis för det man säger INNAN man säger det. Att skriva "nu är comhem knäckt, men jag kan inte berätta mer just nu" är att be om skit, och alla vet det.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Det var jag som skrev detta tidigare i fredags om att det är knäckt och har fått en varning pga detta.
    Så vi ska alltså acceptera lögnare som påstår att dom har knäckt systemet? nej tack. Fakta vill vi ha, inget annat.

code_name_viasat
    Gäst
    men det finns ju en möjlighet att det är knäckt, men om han vet det nu vet ändå alla om det om en vecka... varför göra en så stor grej av det ???

De här är ett forum som håller sig till ren fakta och inte rykten. Påstående om att vissa system är knäckta utan att kommer med någon som helst mer inforamtion är ju löjligt. Den dagen någon har något vettigt att komma med, något mer än att de är knäckt så som ComHem är knäckt här är fungerande filer är jätte välkommen att göra ett sådan inlägg. Men inlägg som "ComHem är knäckt men jag kan inte säga mer" är totalt meningslöst. Tänk om 40 perssoner skulle skriva de varje dygn här på forumet. Hur lång tid hadde da tagit tills du inte läser dessa inlägg något mer och går minste om när/om den riktiga lösningen med riktiga fungerade filer dyker upp......Och glöm inte "ComHit är ingen rättighet, de är en service"

Här försöker vi hålla oss till sanning och direkt lösningar....spekulationer och rykten hjälper värken ut eller in....bara irriterar

//Stimo
    Vuxen

Citat Ursprungligen postat av Stimo
    De här är ett forum som håller sig till ren fakta och inte rykten.

Här försöker vi hålla oss till sanning och direkt lösningar....spekulationer och rykten hjälper värken ut eller in....bara irriterar

//Stimo
    Vuxen
    Mja, visst kan det vara så att vissa rykten/spekulationer är jobbigt återkommande men att vi bara håller oss till fakta var en överdrift.

Det första påståendet här ovan är nog inte sant men det andra är nog det. Att "försöka" är en modest inställning som är trovärdig.

Ett enkelt exempel på en direkt osanning är ju de som påstod att vi var tvungna att uppgradera mp3.5seriell innan den kunde bränna titanium.
    Detta är ingen allvarlig lögn(baserad på tro antagligen eller missförstånd) men än dock bevis på att vi inte enbart talar sanning.
    (Ironiskt nog så blev faktiskt det översta påståendet i quoten en lögn i och med detta motbevis)

Hur som helst stödjer jag att man skall ha något mer konkret än rykten att stödja sig på om man påstår att något system är knäckt. Men jag tror att vi alla någongång kommer med osanning vare sig vi gör det medvetet eller ej.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss