Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Varningar??

@elvings
    Kan tyvärr inte säga mer än *asg*Ska vi såga alla meningar på de sätter du gjorde där istället för att för att se vad som menas....
    Skulle alla göra som du så hadde vi inte haft något annat att göra en anstränga oss att missförstå varandra......

//Stimo

Re: Det var jag som skrev..

Citat Ursprungligen postat av matte_m
    Det var jag som skrev detta tidigare i fredags om att det är knäckt och har fått en varning pga detta. Kommer i fortsättningen pga detta otrevliga bemötande inte att yppa ett ord till om vad jag har att komma med.

Tycker det är väldigt synd för allt jag vill är att hjälpa till..
    Du borde ha blivit bannad......Sånt är ju bara jobbigt att läsa om :evil:

Citat Ursprungligen postat av Stimo
    @elvings
    Kan tyvärr inte säga mer än *asg*Ska vi såga alla meningar på de sätter du gjorde där istället för att för att se vad som menas....
    Skulle alla göra som du så hadde vi inte haft något annat att göra en anstränga oss att missförstå varandra......

//Stimo
    Det var inte min mening att såga, tvärtom. Vad jag var ute efter var att visst blir vissa topics väldigt jobbiga men att vi ändå bör ha högt i tak för att undvika att vi börjar med en utvidgad censur pga att vi tycker vissa är jobbiga.

Voltaire sa" Jag hatar din åsikt men kan gå i döden för att du skall få framföra den"

Jag trodde att det framgickav de rader jag skrev nedan.

"Hur som helst stödjer jag att man skall ha något mer konkret än rykten att stödja sig på om man påstår att något system är knäckt. Men jag tror att vi alla någongång kommer med osanning vare sig vi gör det medvetet eller ej."

Alltså: Stort tålamod krävs. Nästa gång kanske det är någon av oss som påstår något lite slarvigt som andra blir förbannade på.(Vilket jag tydligen gjorde med mitt förra inlägg)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss