Jag vet att titanium korten e gjorda så att man kan köra Au på dom o inte M II ..men va jag förstår så finns det inte någon AU till CD eller Seca 2 för den, så spelar de väl inte så stor roll vilket kort man väljer. Eller har jag fel??
Jag vet att titanium korten e gjorda så att man kan köra Au på dom o inte M II ..men va jag förstår så finns det inte någon AU till CD eller Seca 2 för den, så spelar de väl inte så stor roll vilket kort man väljer. Eller har jag fel??
Titanium är en öppen plattform så vem som helst kan gör filer till det, det finns tex nagra och seca2 förutom conax.
MII är slutet det är bara PDK som kan göra filer och det är också dom som kontrollerar korttillverkningen, finns bara conax filer. Fungerar också sämre på MHW boxar
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tack för svaret..jahopp då e de bara söka efter sidor som säljer titanium..alla jag vart inne på nu har slutsålt![]()
Almsat i Göteborg tar beställningar,
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
joo jag läste i ett av dina tidigare inlägg o sökte upp sidan..de lönar sig o läsa lite på forumet oxå :wink: :lol:
:smile: :smile:
hahaha..varför sur toxi.. jag e tacksam för att du skrev det i tidigare inlägg.. men jag tycker att vissa e dumma o frågar samma sak om o om igen när allt står i andra trådar.. 8) ..Puss på dig toxi.. o sudda sudda sudda sudda bort din sura min :lol::smile: don´t worry be happy :P :smile:
hur kan Almsat sälja kort?
det är förbjuder sälja kort i svariga
så länge dom klara sej,gör dom de,och så är dom tydligen inte rädda
för påhopp och skrämsel.
Nej det är inte förbjudet att sälja kort i Sverige.Ursprungligen postat av ch2001
Det är en affär som vid MARKNADSDOMSTOLEN har blivit hotat med vite om affären fortsätter att sälja korten.
De ansåg att det affären sålde var olaglig avkodningsutrustning.
Betyder att marknadsdomstolen ansåg att det affären sålde var helt ägnat åt pirattvtittning. Det var det som gjorde att de fick sluta sälja. Det är alltså inget förbud mot korten i sig själva.
Följden blir i princip att det är ett förbud men det är det ej.