Tja... Jag tror att det är den zippade filen....V4.4 är det iallafall.... Det är över ett år sen så jag mins inte riktigt..... Men ska det skilja nått på dom....Ursprungligen postat av T-bird
Tja... Jag tror att det är den zippade filen....V4.4 är det iallafall.... Det är över ett år sen så jag mins inte riktigt..... Men ska det skilja nått på dom....Ursprungligen postat av T-bird
Det ska inte va någon skillnad
Hur har du det installerat och konfigurerat?
Följande är rekommenderat:
Allt i samma katalog.
Alla kataloginställningar tomma i .ini filen
Du kan även testa att ta hem keyfinder 4.0
Ta ut enbart .exe filen och döp om den till tex keyfinder40.exe
Lägg den i samma katalog som du den andra
Avsluta keyfinder 4.4 och starta 4.0 istället
Kolla vad du får för fart
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag gjorde som du sa....Ursprungligen postat av T-bird
Och 4.0 söker med ca 8000 k key/sec...
Jaha... Då kan man ju undra varför det blir så här....
Det är en mer normal fart :P
4.0 är oftast 5-10% snabbare än 4.4 men i ditt fall så var det "lite" mer
Du kan låta det snurra såhär om du vill och bara stoppa 4.0 starta 4.4 för att sköta F&F (finns inte i 4.0) och sen byta tillbaks igen
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ja... Det är lite bökigare men det går ju mycket fortare....Ursprungligen postat av T-bird
Måste felsöka lite till.... f&f är ju ovärdeligt då det sjöter alt själv...
En anan sak, jag har varit med över ett år och inte hittat en enda kye...
Brukar det vara så eller har jag bara otur....
Jag har precis blivit medlem på ucs.
level 1 min trötta data (600Mhz) ligger på 2600 K/keys/s.
Vilket betyder ca:70 Timmar för en areas.
Så jag kan nog glömma en mk 5 Dom närmaste månaderna.
Men jag gör det för den goda sakens skull.
Mvh S
Du kan ju alltid ladda hem Fetch'n'Flush progget från ucs sida... Det är mest till för att modem användare även ska kunna använda f&f men det funkar även för bredbands användare... Så ta hem Fetch'n'Flush från ucs sida och kör 4.0 så kommer nog allt gå braUrsprungligen postat av BenkeBus
![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det brukar va så ja... det är bara en enda nyckel som söks just nu när bbc sökningen är överUrsprungligen postat av BenkeBus
jag har sökt nästan 1400 areor o ännu inte hittat nån (syftar på bbc när det fanns)
/sony
Den externa F&F är inget som rekommenderas dom skall vara buggig.Ursprungligen postat av BenkeBus
Vill du fortsätta med 4.0 så kan du istället ta hem Uchecker 0.9.7.2 kanske lite "overkill" att sätta upp den för endast en burk men den sköter F&F oklanderligt.
Som redan sagts så är det endast EN person som kommer att hitta nyckeln så du är i gott sällskap 8)
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
hjälp den dumme!
vad är USC? hur letar man koder osv...?
fattar 0 igen....!