Här finns en del info
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=8799
Här finns en del info
http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=8799
UCS är en websida där det ängnas åt att få fram koder till det parabol system som körs just nu... vill du vara med och leta koder är det bara att registrera sig på www.ucs2000.com/newmember.asp och sen tar du hem keyfinder och beställer några areor... och bli inte rädd när det tar sån tid att söka för det gör det... och det är 98% säkert att du inte kommer att hitta en nyckel på de första 100 areor du söker...Ursprungligen postat av lacrits68
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Fungerande Ticket-nycket från USC: Var det en OP eller MK? En OP är ju ingen AU-nyckel?
någon som har en mejl till UCS ???
Jag fy´llde i min mejl för ett jäkla tag sen å har inte fått något ännu.. Så jag tänkte regga om men det gick ju inte för jag va redan medlem.. hmmm vill hjälpa...
En OP nyckel är en Operational nyckel... Alltså den nyckeln som används för att avkoda signalen... Medans en MK nyckel är en så kallad Management key och det är den som tar hem OP nycklarna så det blir AU... Har du en fungerande MK nyckel och tillhörande SA/UA så har du goda chanser att få igång ett viasat au kort där även ticket fungerar...Ursprungligen postat av Mållgan
![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det var mail haveri under större delen av december tills efter nyår, det var säkert då du reggade digUrsprungligen postat av Findu$
Det enklaste är att regga dig på nytt med en annan mailadress.
Annars måste du gå till vkeys forum och kontakta marcoh64 med ett PM och berätta vilken mailadress du reggt dig så kommer han att aktivera ditt konto.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Det tar sådan tid låt det gå dygnet runt och på flera burkar så kanske din trust når 20 om ett par månader
Så farligt lång tid tar det inte... Jag kom upp till 70 ganska snabbt... Delar man lite mk nycklar och är snäll till andra i forumet så går det snabbt![]()
Jo, jag känner till innebörden av OP resp. MK men min fråga till Sonkite avsåg om han hade hittat OP eller MK på UCS. Ingen annan har nämligen hittat fungerande TicketMK (som ger AU på Ticket) där numera såvitt jag vet.
Det var en MK han hade hittat.... Jag har provat båda själv och det fungerade au tills igår... Då dog det också :/