Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 59

Ämne: Ticket AU??

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av lacrits68
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Jag tycker att om ni vill ha nya ticker koder så ska ni registrera er på ucs och börja söka nycklar... Det är det bästa sättet att både få tag på nya nycklar och att hjälpa till att hålla våra kort vid liv

hjälp den dumme!

vad är USC? hur letar man koder osv...?

fattar 0 igen....!
    UCS är en websida där det ängnas åt att få fram koder till det parabol system som körs just nu... vill du vara med och leta koder är det bara att registrera sig på www.ucs2000.com/newmember.asp och sen tar du hem keyfinder och beställer några areor... och bli inte rädd när det tar sån tid att söka för det gör det... och det är 98% säkert att du inte kommer att hitta en nyckel på de första 100 areor du söker...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Fungerande Ticket-nycket från USC: Var det en OP eller MK? En OP är ju ingen AU-nyckel?

Findu$
    Gäst
    någon som har en mejl till UCS ???

Jag fy´llde i min mejl för ett jäkla tag sen å har inte fått något ännu.. Så jag tänkte regga om men det gick ju inte för jag va redan medlem.. hmmm vill hjälpa...

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Mållgan
    Fungerande Ticket-nycket från USC: Var det en OP eller MK? En OP är ju ingen AU-nyckel?
    En OP nyckel är en Operational nyckel... Alltså den nyckeln som används för att avkoda signalen... Medans en MK nyckel är en så kallad Management key och det är den som tar hem OP nycklarna så det blir AU... Har du en fungerande MK nyckel och tillhörande SA/UA så har du goda chanser att få igång ett viasat au kort där även ticket fungerar...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Findu$
    Jag fy´llde i min mejl för ett jäkla tag sen å har inte fått något ännu.. Så jag tänkte regga om men det gick ju inte för jag va redan medlem.. hmmm vill hjälpa...
    Det var mail haveri under större delen av december tills efter nyår, det var säkert då du reggade dig

Det enklaste är att regga dig på nytt med en annan mailadress.

Annars måste du gå till vkeys forum och kontakta marcoh64 med ett PM och berätta vilken mailadress du reggt dig så kommer han att aktivera ditt konto.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Det tar sådan tid låt det gå dygnet runt och på flera burkar så kanske din trust når 20 om ett par månader

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Så farligt lång tid tar det inte... Jag kom upp till 70 ganska snabbt... Delar man lite mk nycklar och är snäll till andra i forumet så går det snabbt

Jo, jag känner till innebörden av OP resp. MK men min fråga till Sonkite avsåg om han hade hittat OP eller MK på UCS. Ingen annan har nämligen hittat fungerande TicketMK (som ger AU på Ticket) där numera såvitt jag vet.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det var en MK han hade hittat.... Jag har provat båda själv och det fungerade au tills igår... Då dog det också :/

Liknande ämnen

1. Ticket 1,2,3
    Av skoter i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 20:49
  2. [LÖST] ticket
    Av havar i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 10:06
  3. ticket
    Av Zeth i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:04
  4. Ticket AU
    Av Elegance i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 17:15
  5. ticket
    Av zakk73 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-01, 19:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss