Sidan 8 av 9 FörstaFörsta ... 6789 SistaSista
Resultat 71 till 80 av 87

Ämne: Finns kort på marknaden?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Ge grabben en chans. Vem vet? Kanske, kanske.
    Om ni fortsätter att dissa alla blir det nog inte så många som vågar informera om vad de hör eller ser.
    Risken finns att det missas nått.

Tycker att de e bra att de finns folk som iaf fösöker få tag på kort och testa osv....

De negativa svaren dom får i trådarna hjälper/motiverar dom inte att testa dessa kort osv.

hoppas att han berättar sen hur de har gått
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

www.fixcard.net den som ville pirat kort 3 år garanti kolla der

Haha det är tydligen svårt att läsa reglerna och andra trådar för att se hur populärt det är med länkar till nasare? Många får varningar..
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Faen ska vi ha ett forum där idioter från nasare kan sitta o göra gratis reklam........Kicka dom ffs !! :evil: :evil: Dom gör det här forumet otrevligt.......En känga där bak kanske skulle hjälpa dom att hålla sig borta

DarkSavage
    Gäst

Fidde_1
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av DarkSavage
    www.nasare.com
    Är du helt knäpp??? Eller är du född sådan......

Han kommer ju från nasare.com så, lika bra som blomman75 sa, banna dem.

ladylay
    Gäst
    Hej

Jag måste säja att ni är tå mig fan inte klok, jag menar alla som kommer med kritik till han som skrev (daster). Han menar ju väll. Om han tror att han kommer med en nyhet för att upplysa andra. Då är det sjukt av er dårar att skälla och kritisera honom. Det skulle räcka med Daster återkom som du skrev på måndag med lite mer fakta. En sak har jag lärt mig om detta. Inte kommer jag att skriva här på forumet, om jag skulle få reda på. När och hur problemet är löst. Finns många på forumet som inte är så kaxig och verkligen jobbar med detta problem. Dom får reda på det ändå. Och du BLOMMAN 75 vad har du bidragit med. O förlåt mig du har ju bidraget med mycket gnäll och kritik. Det är ju alltid något. Jag hoppas att du blomman 75 och alla era gnällspikar som bara klagar på andra få reda på det sist.

Liknande ämnen

1. Kort finns
    Av bog i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:32
  2. M-II kort....finns att kö..?
    Av brasse i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 06:34
  3. [LÖST] Finns det kort som kodar ppv??
    Av Björne B i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 18:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss