Citat Ursprungligen postat av ladylay
Hej

Jag måste säja att ni är tå mig fan inte klok, jag menar alla som kommer med kritik till han som skrev (daster). Han menar ju väll. Om han tror att han kommer med en nyhet för att upplysa andra. Då är det sjukt av er dårar att skälla och kritisera honom. Det skulle räcka med Daster återkom som du skrev på måndag med lite mer fakta. En sak har jag lärt mig om detta. Inte kommer jag att skriva här på forumet, om jag skulle få reda på. När och hur problemet är löst. Finns många på forumet som inte är så kaxig och verkligen jobbar med detta problem. Dom får reda på det ändå. Och du BLOMMAN 75 vad har du bidragit med. O förlåt mig du har ju bidraget med mycket gnäll och kritik. Det är ju alltid något. Jag hoppas att du blomman 75 och alla era gnällspikar som bara klagar på andra få reda på det sist.
Hahahahah ta dina två mkt välformulerande inlägg och CENSUR :wink: .......Du kanske får ut såååååå mkt av att läsa dessa lögner osv varje dag men inte jag och många därtill !! Du kan väl byta msn med några av dom så kan du väl beställa en så där 10-15 kort och se om dom fungerar :wink: Jag har hela tiden varit för alla trådar om eventuella lösningar men dessa trådar tycks aldrig dö ut så länge folk från nasare osv sitter på detta forum och sprider dessa lögner !!! Mvh: Blomman !!