Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Eu-Digital.nu

Eu-Digital.nu

köpte Sammy9500a viaci från eu-digital.nu eftersom de var billigast. Efter två dar har jag inte fått nån bekräftelse på beställningen, är det normalt eller? nån som har erfarenhet av detta web-butik?
    Tänkte köra m-II kort på den för CD kanaler, för utbildningssyfte naturligtvis!
    ;-)

de säker normalt,men varför ringa du inte dit,och betala aldrig nåt i förskott,så får du aldrig nåt problem.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Deras kontorstider passar inte mig så kan inte ringa. Har inte betalat nåt förskott än, jag förmodar att jag ska betala när boxen kommer till Posten. Tack ändå!

Är det nån som köpt nånting ifrån Eu-Digital.nu?
    Jag har väntat i en vecka på min digi-box nu, har inte fått nån bekräftelse på min order heller eftersom allt går via e-post, så de har nog ingen automatisk svar. Ska det vara så, är det lång leveranstid eller?
    Please anyone?
    :?
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Verkar inte vara någon som utnyttjat deras tjänster, så du får försöka ringa eller maila och höraefter
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Typ 7 minuter efter T-Bird's inlägg fick jag svar på min mail från de, hehe. Dock påpekade de bara att Samsungen är inte Viasat godkänd, och man föreslåg en annan mottagare. Men jag är mer intresserad av se CD, så svarade tillbaks nu. Hoppas min mottagare är på väg snart. Måste varit nån försäljningsknep, att dra ut på tiden nog. Bara jag får boxen är jag nöjd.
    Tack till toxie och T-bird för att ni brydde!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

lycka till ,hoppas att du blir nöjd
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. Dolby Digital på Canal Digital?
    Av qbjorn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-05, 13:40
  2. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48
  4. Köp av digital tv/box.
    Av cerebri i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 04:28
  5. MKB digital-tv
    Av WYX i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 22:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss