Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Boxer provider fil

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Boxer provider fil

    Om man ska göra en provider fil till boxer/senda vilka ident's behöver man då ha med i filen? Eftersom FF F5 10 inte används längre.

    Vad jag fattat det som är det bara 00 C8 00 som man behöver fungerande mk 0/1 och sa/ua. Är det fel eller rätt?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Hälften rätt

    Du behöver bara 00 C8 00 med tillhörande 04 + SA

    Men justnu skickas inga uppdateringar
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ok! Är det kanske därför som det inte går att starta några kort i mottagarna? Och varför skickar dom inte ut några uppdateringar?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Dom har väl nått fuffens för sig eller så håller dom på att förbereda sig för det stora bytet. Dom har inte skickat en enda uppdatering sen förra fredan.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ok... Då har vi ju förklaringen till varför det inte går att aktivera några kort
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    ja ni får remota in koder på kortet. även om det är ett aukort (oavsett sort)
    det fanns ett inlägg förra veckan som hete skum kodning.
    titta där.
    C.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är bara att dra in de senaste OP nycklarna sen funkar kortet igen ju
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Har Boxer 3st provider ID´s
    Av Jare i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 12:45
  2. Provider..
    Av dunga i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-08, 17:23
  3. Två provider
    Av Reddevil i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-12, 13:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss