Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Är c*n*x/canald-tal helt knäckt?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Är c*n*x/canald-tal helt knäckt?

Är det lönt att ens tänka på att köpa nåt m2 lr nåt av dom andra korten o bränna på? lr blr det svart i flera månader igen när dom kodar om. Om dom nu byter nyckel, har tex p**atDK kommit på en lösning för att så snabbt som möjligt få fram den/dom nya nycklarna snabbt? har cd skickat ut nya kort för att förhindra detta? ska dom det?- /tack på förhand

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är frågor som bara går att spekullera i och att spekullera i dom är helt onödigt för som sagt vet ingen vad som kommer hänga... Nu har ju Canal Digital fungerat med endast en vecka uppehålla sen mitten av december och det är ganska så länge nu... Men att Canal Digital skulle ha skickat ut några nya kort än är inget vi fått höra något om så det tror jag inte är på gång... Så det är ett litet risk spel man tar men är det så farligt egentligen? Jag menar 500 spän för ett m2 kort är det värt med tanka på allt man får för det :lol:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Det är inte "knäckt" och det är ingen som vet hur länge det fungerar.

Så var och en får ta sina egna beslut om det är värt att köpa kort eller inte
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Gäst
    Men att Canal Digital skulle ha skickat ut några nya kort än är inget vi fått höra något om så det tror jag inte är på gång...
    Ehh, det har sedan i höst bytt ut kort ur de äldre generationerna av Atmels. Det märkliga är att de inte redan verkar klara.

/Spock

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Spock
    Men att Canal Digital skulle ha skickat ut några nya kort än är inget vi fått höra något om så det tror jag inte är på gång...
    Ehh, det har sedan i höst bytt ut kort ur de äldre generationerna av Atmels. Det märkliga är att de inte redan verkar klara.

/Spock
    Hmm! Jag har inte fått nått nytt kort sen januari 2003 då conax senaste gick att köra på piratkort... Då byta dom ju ut alla kort bara för att stopa piratkorten...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Gäst
    Då byta dom ju ut alla kort bara för att stopa piratkorten...
    Fel, de bytte bara gamla Siemens...

/Spock

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ok... Men det är iaf ändå gången som jag fått ett nytt kort från dom

köp ett Titanium istället,då har du användning till andra system,om conax inte fungera längre.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jag har en hel dröss med kort här hemma av alla olika typer... Sen när det väll behövs tar jag första bästa som funkar...

Liknande ämnen

1. Knäckt eller inte knäckt.
    Av tomaslirka i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 13:24
  2. Nds Är KnÄckt ?
    Av hasse54 i forum Viasat
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-06-28, 13:17
  3. MII Knäckt.
    Av surfarn i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-16, 00:24
  4. Knäckt
    Av zappa i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 20:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss