Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Titanium kort ?

rockaren
    Gäst

Titanium kort ?

Någon snäll som kan upplysa mig vad som krävs för att ha någon nytta av Titanium kort. Alla pratar/skriver om detta kort men vilken Ci modul som behövs ? Vilka boxar klarar av att läsa dessa kort ? klarar min gamla Multiprogrammerare 3.5 att bränna/läsa Tit kort ?

mp3.5 fungerar fint.

Det enda du behöver är en plats där conax finns. Ex. conaxmodul, matrix reloaded, dragon, magic, inbyggd conax m.m
    Auktoriserad julmusttestare.

sök i forumet,där finns svar
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Läste någonstans att MII och titanium är same kort fast titanium
    har större minne,,,stämmer det??
    Och i så fall kan jag ju kanske använda titaniumfiler på mitt MII
    och se lite kanaler på tex hotbird?? Eller är jag helt ute och cyklar då??

Tvärtom, M2 har typ 64 byte minne eller nåt sånt medan tit "bara" har 32 byte. Satsa inte på varken M2 eller tit i dagsläget eftersom tit är gammalt och troligen på väg ut och M2 finns det inga filer till.....

/soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

Nej! det är inte alls samma kort .
    Det enda som finns till MII är en fil så du kan se TV3, ZTV och några till ..

Titaniumkort verkar som tony säger vara på väg ut, istället kommer Titanium 2, Titancard 2, Titancard 2 kopia och OPOS. Tydligen ska det vara ett Jokercard på väg också, men det finns ingen som vet vad det kommer att göra.

M2 kanske vaknar igen, men det är tveksamt.

Vilket kort som kommer att bli det som man ska satsa på stpr nog inte ens skrivet i stjärnorna.
    Ett tag kändes det som om Titancard 2 varkade vara framtidens melodi, men det teamet har levererat dåligt på slutet och kortet fungerar i dagsläget endast med Seca2 om jag inte missminner mig. Dessutom befinner dom sig i fullt krig med andra hackers som har kopierat deras kort och sålt dessa samt skapat en del egna filer. Så har man ett titancard (eller kopian) får man vara försiktig var man hämtar filerna efterssom det finns massor med filer ute som förstör korten. Så just nu verkar Titanteamet lägga all energi på att skydda sina kort mot killen som dom ligger i fejd med istället för att leverera fungerande filer till oss.

Titanium 2 finns väldigt sparsamt med filer ute till, men på något sätt känns det som om dom har en skara utvecklare bakom sig som verkar aningen mer kunniga.

OPOS kanske också kommer, men de verkar också ligga i fejd med någon.

Någon kanske kan bena ut den här soppan bättre, men mitt råd är i alla fall att avvakta ett tag och läsa vidare på de olika forumen tills det har blivit någon sorts ordning i den här världen igen.
    Nollvision i skogen

Tack cichlidae

Ville bara ge ett litet tack till alla er som lägger ner ansträngning på att förklara för oss andra, det ger iallafall mig mycket.
    Vi vill mycket mer än va vi kan ops: viljan felar inte så mycket som kundkapen.

Även om man verkar trög så är det inte fel på uppskattningen!!! :wink: :wink: :wink:

Liknande ämnen

1. Titanium kort
    Av ymmota i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 21:10
  2. titanium kort?
    Av sören i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 13:43
  3. Titanium kort
    Av Buller i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 23:08
  4. Titanium kort o CD?
    Av Freddan76 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-02, 15:43
  5. Titanium Kort
    Av kjcat i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-24, 09:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss