hur länge det brukar ta innan nya nyclar kommer ut???
nån som är veteran/ varit med länge!
kan man hjälpa till att skaffa nycklar?
hur länge det brukar ta innan nya nyclar kommer ut???
nån som är veteran/ varit med länge!
kan man hjälpa till att skaffa nycklar?
Ja som det är nu så knäcktes conax i mitten av december sen byta canal digital nyckel i början av februari och då tog det en vecka innan det var igång igen... Så vi får se vad som händer denna gången...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ja jag har också funderat på om det går att hjälpa till, jag har CD abonnemang kan man få ut en nychel från det kortet?
Njaa... Inte direkt så enkelt som det kan låta... Det krävs mycket kunskap och det tar sin lilla tid att få rätt på det så det är nog inget för oss vanliga dödliga....
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
ok! men vore kul och ge åsså och inte bara ta......det är väll den gyllene principen eller hur...?
....im not lost, im on adventure.....
Ja det är väl så man tänker, vore kul att kunna dela med sig av den nychel man har
Yepps sant... Men för att kunna dela med sig av den måste man kunna läsa ut den rätt och sen ska man få allt att fungera också![]()