En kille berättade för mig i fradags att det skulle kodas om, han hade fått förberedande kort. Hur går det till, någon slags inside info?
En kille berättade för mig i fradags att det skulle kodas om, han hade fått förberedande kort. Hur går det till, någon slags inside info?
Man ser i loggarna om nya nycklar laddas upp till kortet
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Njaa... Att de skulle koda om kan vara ganska så publikt... Men att han skulle ha fått ett kort som var förberet är alltid 50/50... Många säger det, få har det... Men det händer mycket under ytan som inte vi vanligt dödliga vet om :lol:
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
nåt nytt på fronten? kommer inte in på stanastanna....gick inte att skapa nytt inloggning "banned by op" står det! why? hotmail addressen?
....im not lost, im on adventure.....
du kan inte regga dig på deras forumt med grattis epost som t.ex. hotmail/yahoo m.fl... sen är deras forum ganska så belastat av alla besök just nu så det tar en stund![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
...segt!
fast jag kan förstå det!
!""Det som hände Conax idag verkar vara stor manöver och inte vanlig kodbyte. Med stor manöver menas att när operatören tar ovanlig åtgärd som CD gjorde idag, de har slutat uppdatera vissa serier kort samt bytte till en ny kod. Som de gjorde 21 maj, 2003 då var det ovanlig åtgärd när de släckte uppdatera vissa serier kort och detta i sin tur tagit slut på publika koder ett tag. Som sagt innan i mina Conax trådar, Vi vet inte var ifrån koderna läste, från de serier kort som har slutat uppdatera eller från de serier kort som fortfarande i bruk. Jag sa då att det är bra Penta teamet som vet. Nu är det tid för os alla att vetta. Våra ögon ska riktas mot Penta filer sida och inte mot andra sidor. Kommer det fungerande filer till penta kortet så är hacken tagen från de nyare korten och det i sin tur kan betyda stora nyheter att Conax är Knäckt och kommer att vara tillgängligt några år. Kommer det inga Penta filer i de närmaste timmarna eller dagarna så är Conax borta några år. Alltså kommer det inte först på Penta filer så kommer det inga andra filer på StannaStanna eftersom våra publika koder kom från ett hack på penta och inte på ett org. kort.
""
så det är jäv..gt spennande vad som händer& fötter just nu!
=))
Sant... Men TeamPDK har själva gått ut med att de har nya filer redan och att dom kommer att släppas vid midnatt... Och dom brukar inte gå ut med lösaktiga uppgifter... Så jag tror nog att TeamPDK kommer hålla vad dom sagt...
=))
detta blir som när man va lite och väntade på Tomten på julafton....
är klockan snart 12????
=O
@lacrits68
Du kan ju ange källan till den du citerar, för det förtjänar han
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Haha... Jo jag kan hålla med om det... Men vi får se vad som händer...