Sidan 9 av 14 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista
Resultat 81 till 90 av 134

Ämne: Pentacard är igång

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @mrpsyk
    när det kommer en störra uppdatering får man vänta och se om det kommer nya filer... gör det det så är det bara att bränna in dom på kortet så funkar det igen... annars kan det ta ett tag... eller om man har ett fungerande au kort så uppdaterar det sig med de senaste op nycklarna själv...

@demonen
    kolla pm...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Det är nästan omöjligt att komma in på deras forum, det var 7000+ inne tidigare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @T-bird
    såg det också... där var ~5200 inne när jag var där sisst... men det kunde man egentligen tänka sig med tanke på alla som köpt m2 kort bara för att få canal digital :lol:
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    @mrpsyk
    när det kommer en störra uppdatering får man vänta och se om det kommer nya filer... gör det det så är det bara att bränna in dom på kortet så funkar det igen... annars kan det ta ett tag... eller om man har ett fungerande au kort så uppdaterar det sig med de senaste op nycklarna själv...
    opnyckel är? Men låter det inte som om det är knäckt. tycker det låter som det gamla systemet comhem körde, men vad vet jag

Upplys mig min vän

Om de är publika, hur kommer det sig att det inte finns några filer i den berörda mappen? De borde ha de gamla där, eller tittar jag på fel ställe? Det tar nog en stund innan man sätter sig in i denna trevliga verksamhet

vad är det för forum ni snackar om???? vill oxå ha =)

osten72
    Gäst
    Smergo
    titta i din Pm

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @mrpsyk
    op nyckel = operational key... det är den nyckeln som används för att koda av sändningarna...

@demonen
    kan bero på att crew tagit bort dom eftersom dom sluta fungera runt runt 11:00 idag...

@Smergo
    TeamPDK's forumt... du hittar det på s*ops*op's sida...

Deeaaaas och övriga, måste ge er en eloge att ni är väldigt hjälpsamma och trevliga mot nybörjare. Gjorde mitt inköp förra veckan och lyckades på första försöket, nu får man lära sig nästa sak - att vänta

Tack

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Väntan blir inte så lång... Runt midnatt finns det nya filer att tillgå från TeamPDK...

Liknande ämnen

1. pentacard
    Av pitbullsweden i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 18:23
  2. pentacard
    Av kkl i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:40
  3. Pentacard
    Av tropical i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-28, 18:58
  4. Pentacard
    Av Excello i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-18, 10:43
  5. Pentacard, är det...
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-24, 10:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss