ja det har funkat innan M2 kortet
ja det har funkat innan M2 kortet
Inte radera det innan?
Du ska inte behöva radera det innan utan det ska gå att bara dra in allt rakt upp och ner utan större problem... Jag har aldrig haft något problem med det... Vad är det för programmerare du har föresten?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
MP 3.5 heter den
Precis samma som jag... Har du usb eller seriell versionen?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
seriell
Hmm! Då förstår jag inte vad felet kan vara... Där ska inte vara några problem med det... Men du kan alltid testa och starta banan programmet och gå in under "MegaPic/M2/Titanium" och klicka på "Erase" och sen testa med spök progget igen... Kanske hjälper det...
Tack för hjälpen jag testar lite.
En fråga man måste ha en adapter till brännaren va?
jag har en: http://www.keycard.dk/butik/vare.asp?varenr=591
tacksam för svar!
Yepps... Där är inte ens plats till ett batteri på de programmerarna