Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Sky???

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Sky???

Finns det nogon lösning till SKY??
    Mvh/ Amatör

rockaren
    Gäst

Italia....:)

det finns en lösning till Sky Italia men jag förstår du menade nåt annat
    Men just nu får vi nöja oss med den italienska Sky, den e inte heller dålig.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är lite snack på gång om att Sky england är knäckt... Jag ska få filer och modul på imorron så då vet jag med säkerhet om det är snack eller action
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Deaaaaaas: Får man fråga var det finns info om detta??

//soprano

jag har hörd samma rykten,men inte mera.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @tony_soprano
    en polare i malmö som jag jobbar med... jag säger inte säkert att det är sant utan vi får vänta och se imorgon fredag... då är jag lovad filer och modul... men det verka redan som han hade igång det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Fan vad kul o få ett paket som är ännu mer diktatoriska än Viasat...!!

Moduler finns att köpa i alla fall.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @tony_soprano
    yepps... aldrig fel ju... fick reda på idag att om du har en 9500 med inbyggd emulering så kan du emulera videoguard och på så sätt komma förbi alla mjukvaru och kort spärrar... detta ska även fungera med sky england...

@abloy
    jo det finns men ingen kan säga till 100% att dom fungerar med videoguard än...

Hur gick det??
    Även blåbär är gröna från början....

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss