Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Lite tankar...

towei
    Gäst
    Jag är inte emot det faktum att medlemarna ska respektera de regler som finns på forumet - självklart ska man göra det. Det jag ifrågasätter är varför man inte kan hålla en öppen dialog om huruvida det ploppar upp olika säljare (kalla de nasare, de som vill) och då kan således de som vill skänka bort stålar till en oseriös handlare göra detta. Så kan man hålla samtliga dessa personer i en och samma tråd/på ett och samma ställe - utan att det behöver bli en massa tjaffs i de övriga, seriösa trådarna.

Vad man skulle kunna göra vore att istället för att idag då person ett skriver exempelvis "Hej spana in www.nasare.com de säljer jätebra piratkort, fungerar till comhem och är kostar bara 1 krona" Då ska genast 100 personer tala om vilken jävla idiot han är och hur man kan vara så dum att man tror på detta osv osv. Sedan ska en moderator göra sig lustig över det faktum att person ett blir kick/bannad... Gör istället så att man startar upp en tråd, eller - i brist på bättre uttryck - en "trådmapp" dit man kan flytta alla dessa kommentarer/trådar som hamnar på fel ställen, så skulle vi nog få en bättre och trevligare stämning här på forumet.

Vet nu inte om jag gjort mig förstådd, och om det är någon som tänker som jag, men jag vet i alla fall vad jag menar... :-P

//Tommy

Jag håller med towei, men det har jag ju förklarat förut. Jag är för en tillfälig regeländring på forumet, som är något i stil med det towei beskriver.

Men jag vet att de som driver forumet inte vill ha det, så jag tror att det är kört.

Ge mig ett enda exempel på en Svensk kortförsäljare som har haft något som INTE har funnits publikt?

Om det känns tveksamt att skriva ut namnet här går det bra med PM
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

då kan du leta länge,de finns ingen,och hoppas att folk förstår den bluffen.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Ge mig ett enda exempel på en Svensk kortförsäljare som har haft något som INTE har funnits publikt?

Om det känns tveksamt att skriva ut namnet här går det bra med PM
    Det är nog inte riktigt det som är poängen. Jag hävdar inte att så är fallet och jag tror inte att towei gör det heller. Med detta sagt så fanns det ju faktiskt en period då CD-kort endast kunda införskaffas via kortsäljare, så nog har det hänt. (Jag kan ha fel, p-kortshistorik finns ju inte direkt i Bra Böckers lexikon.)

Hursomhelst, vad vi önskar är att fritt kunna diskutera allt som rör p-kort till comhem. Jag känner absolut att det finns ett kraftigt behov hos de flesta av medlemmarna på forumet att lufta sina åsikter om detta. Den diskussionen blir extremt rumphuggen om man då inte tillåts referera till det man diskuterar, dvs länka till kortsäljare. Det är inte nog att man kan PM:a länkar till varandra, det dödar diskussionen helt. (Dessutom har ni faktiskt nasare.com-spärren även i PM, har ni tänkt på det?)

Slutligen vill jag dessutom påpeka att jag inte glömt att jag diskuterat det här med crew förut och accepterat deras policy och det gör jag fortfarande.

Liknande ämnen

1. Grundläggande tankar
    Av Shas i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 22:43
  2. Tankar från en nybörjare!
    Av KristianS i forum Dreambox
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 08:58
  3. hur tankar man info mellan 2 datorer
    Av steven76 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 22:49
  4. Lite tankar.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-05, 07:48
  5. lite hjölp med titan kortet saknar lite bit info
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-05, 18:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss