För mig tar det en evighet, men resultat blir proffessionellt....

Jag har en P4, XP Pro, 2,34 Ghz, 512 MB RAM - inte den senaste maskinen men inte heller någon usel burk.

En Divx avi på ca 717 MB blir över 1,8 Gbit .m2v (video) och en .mpa (ljud) på 180.000 Kbit när Cucusoft har gjort sitt och jag har begärt att DVD format ska skapas. Den tillverkar samtidigt även en motsvarande .mpg-2 där ljud och bild är hopslaget och klart - om man vill använda den filen. Tidsåtgång: ca 5 timmar

Vill jag ha VCD eller SVCD är det bara att klicka i det... och det går snabbt! Men nu skapades en äkta DVD! Därav storleken...

Själva bränningen i Ulead Workshop Pro 2.0 tar då endast 30 minuter och då har jag skapat/fått en riktig DVD meny som går att "hoppa" runt i - såsom en riktig köpeskiva erbjuder.
Storlek i Workshop Pro när den skapar skivan blir ca 3,2 GB enligt programmet - men det hamnar ju som sagt på skivan i bästa kvalitet.

Kollar man på filmen då, ser man inte någon skillnad på om det är en internetsak eller en köpt film. Inga "bitar/blocks" som rör sig i filmen!!!

Stort eller lång tid...? Jag är skitnöjd med resultatet!