@Pena
Jag tror att han svarade på denna
Har man en MP3.5 så är det bara att köra en autodetekt på det, men det är förmodligen ett 1pics kort och då är det inget att haUrsprungligen postat av kalle2345
@Pena
Jag tror att han svarade på denna
Har man en MP3.5 så är det bara att köra en autodetekt på det, men det är förmodligen ett 1pics kort och då är det inget att haUrsprungligen postat av kalle2345
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag trodde at jag svarade för den frågan redan
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Autodetekt funkar inte.. Jag har ett antal sådana kort jag med, dom kommer från vänner och grannar som tog den "enkla" vägen och köpte kommiersiella kort. Det är inte enpicskort så mycket vet jag.. Dom är från den analoga tiden och då funkade dom med AU på både CD och Viaspratt, men vad det är för typ av kort har i alla fall inte jag lyckats klura ut..
Om det är ett gammalt kommersiellt kort kan det vara nästan vad som helst.
Ett som var populärt kallades Saturn 5 = pic16c622 /24lc64
Det fanns andra som var Atmelbaserade också
Men oavsett vad det var så kan man inte använda dom till nått idag
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Det gick att programmera mitt okända kort med spöket så då var det ett M2 i alla fall...
Ser du med den åkså?Jag har sån klort går programera men inget bild.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Jag har en Starlight XL brännare med display, den var dyr och avancerad, men jag är inte så nöjd med den.
Strular väldigt ofta vid bränning (Loader doesn't work)
för att efter flera försök funka. Jag har bytt den på garantin så detta är min andra bägge har strulat på samma sätt.
Någon som har samma brännare-erfarenheter ?
(Kanske gled jag av tråden något nu)
I vilket fall som helst så skall jag försöka att läsa ut mitt vita kort.
Det skall ligga gamla Viasprätt (analoga) kåder på det.
Vad kul :smile: att du fick nån nytta av det iaf, har du pluggat i det och kollat nåt :?:Ursprungligen postat av marimekko
Mvh
// X-Files
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"