Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Snopet...

Snopet...

Var och köpte mitt första Titaniumkort idag. Gasen i botten hela vägen hem för att äntligen få prova på att göra ett CD kort. Så har de precis kodat om! Suck...
    :evil:

Hoppas de nya koderna kommer snart :-(

Samma här, han just se att de gamla koderna fungera till tv4. Ungefär 20 min.

Re: Snopet...

Citat Ursprungligen postat av RikardB
    Var och köpte mitt första Titaniumkort idag. Gasen i botten hela vägen hem för att äntligen få prova på att göra ett CD kort. Så har de precis kodat om! Suck...
    :evil:

Hoppas de nya koderna kommer snart :-(
    Exakt samma för mig

Satte mig vid datorn för att progga kortet men öppnar mailen först......."C+ har slocknat!!"

*Agression*

ja,och dom fick såld sina kort igen,
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ta det lungt... Det är nog snart löst ska ni se...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Hoppas det löser sig ja,

Kollar väl en stund på fotbollen i väntan på att nåt ska hända. Man kan ju inte sitta och stirra på skärmen hela kvällen till ingen nytta :smile:

:twisted: varför inte :wink:

Det har inte hänt mycket....... Tror ni att det är löst tills imon?

de hjälpa inte ,vad vi tror,de ingen som vet när nåt händer,vi får leva på hoppet

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss