Nej det vet jag jag själv kör guldkort med Etheral typen.. jag kanske formulerade mej lite dåligt innan när jag sa att jag kopierat kortet det jag menade var tt jag läste ut fungerande sa,ua,mk5 till ticket och ska lägga in i min nuvarande fungerade au kort för allt utom ticket.. den ända skilnaden jag gjorde var att ta bort alla op koder som blivit till sen jag gjorde mitt nuvarnade auto kort. Men då ville bilden sej inte koma och jag vet att dom fungerar, med dom menar jag mina ua, sa och mks använder några olika för de olika providerna... men det vill sej inte till å autouppdatera.. har hafyt kortet i en halv tmme nu å det står abra att jag mitt abbonemang inte har det utbudet.. men jag vet att de funkar.. kodar dom abra om vissa dagar eller ska man inte abra kunna stoppa i kortet så det autouppdaterar sej på engång eller lär jag vänta tills dom om kodar eller jnått... har inte fattar det där rikgitg om kortet uppdateras vissa dagar i månaden eller om det spelar någon roll när man stoppar i kortet för att det skall uppdateas...