BitTorrent är rätt trevligt.
SuprNova.org
The Pirate Bay
BitTorrent är rätt trevligt.
SuprNova.org
The Pirate Bay
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Men suprnova ligger ju nere mest hela tiden. sen är det svårt att hitta det man söker.
Men visst, när det funkar så funkar det bra.![]()
hej hittade kazza lite men är lite småt irreterad får det inte att funka korrekt.
i början sökte jag på en låt och vips kunde jag ladda ner den, men jag gick ut och in i gen och så har det ej fungerat att ladda ner sedan des...
blev medlem i ebay ochså så vi får väl se, någon som vet vad det kan vara för fel i kazza???
tacksam för alla svar!!
Mvh mackebull
sök på google efter kazaalite243 den har jag och den fungerar perfekt INGEN reklam som vanliga kazaa
jag laddade ner kazza versionen och den kom i gång laddade ner en låt och det gick bra, testade i gen men det gick slött så in i hel####.
jag vet ej hur man ska kunna hitta en riktig film där??? allså en hel film, får mest upp skit...
någon som bruklar använda detta program??
jag tar search och får mest mög...
dessutom hinner jag dricka kaffe 10 gånger innan vissa låtar laddats ner??
ha det...
Mvh mackebull
vad ska man köra med då, vill få tag i film och musik men har typ bara en gb musik att dela ut och det kommer man inte långt på...
det är ju skit svårt att vetra vad man ska söka på, i alla fal på kazza lite++
vad tycker du man ska köra med då-
pitbullsweden ?
Mvh mackebull
prova DC++ där kan du få tag på musik och film annat gott o blandat
Som sagt, jag rekommenderar eMule om man inte har något att dela med sig av. (sök på emule project på google) Direct Connect är bättre om man har lite att dela med sig av.
Överlägset snabbast är dock FTP, men det tar sina år att bygga upp ett fint nätverk med stora servers.![]()
ja det är ju sant men våran hubb behöver man 1 gb för att komma in