Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: undrar...

undrar...

man blir väl inte påhoppad och häcklad här om man köper ett abonnemang hos Viasat ??? :lol:

Jag kan inte vara utan golfen på viasat sport och när de fasar över till Videoguard så får det vara nog... synd bara att man får köpa hela djävla storpaketet för 299kr/månad + kortavgiften att få se golfen. Nästan billigare att se den live på plats i USA

de inte bara viasat sport,som har golfen
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    viasat sak ha en kanal som heter Pin24 också... Dock har jag aldrig lyckats hitta den :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

:lol: :lol:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

gör en ny kanalsökning så ligger pin24 på samma plats som viaextra5 m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Citat Ursprungligen postat av toxie
    de inte bara viasat sport,som har golfen
    Vad tänker du på här ?
    TV4+ ?
    Sky ?

Jag ringde precis Viasat och det enda paketet som de har med Viasat sport 1 (golfen) är deras super-duper-fuckin-rövnyp-guld-paketet för 299 Kr i månaden. Sedan tillkommer 249 kr i halvåret i kortavgift och 395 i startavgift. Djävla ockrare.. inte så konstigt att folk försöker knäcka skiten.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @wiggen.cx
    Thx... I will try!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Jag har heller aldrig lyckats få in "PIN 24" trots flera nya kanalsökningar. :?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wiggen.cx
    gör en ny kanalsökning så ligger pin24 på samma plats som viaextra5 m.v.h.wiggen

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @wiggen.cx
    jag körde en ny kanalsökning och där fanns inte viaextra5 med... hehe... fanns bara 1-4

Liknande ämnen

1. Undrar...
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 13:53
  2. undrar
    Av hatte34 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-03, 18:44
  3. En som undrar
    Av helsingborg i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 13:23
  4. Undrar
    Av donjonaso i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-16, 00:29
  5. Undrar
    Av taido i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss