Hmm! Har kortet fungerat utan problem innan?
Hmm! Har kortet fungerat utan problem innan?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
mina funkar(från keycard)
@Kilroy
läste i ett foum en med nästan samma problem som du... han hade kört en erase på kortet först sen proggat kortet med m2 progget från StopStop och då hade det funkat... testa det... man vet aldrig... kan ju funka...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Yes!
Kortet har fungerat innan!
Jag har haft det ca: 2 mån och har uppdaterat
det en gång, förutom första gången när jag
fick hem det!!!
Sista uppdateringen var förra gången
CD kodade om, och då var det inga
problem...
Men nu???????????
Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/
Testade du att köra en ERASE på kortet???
Vilken mjukvara har du på mp 3,5 ????????
Du måste ha minst 1,8
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
@Fonzie
eftersom det hade funkat innan så tror jag han har 1,8+
Ok :lol:
Men hur raderar jag info´n
på kortet???
Jag har ju bara spöket!!!???
Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/
VAd har du för brännare? Har du en MP3.5 kan du göra det i banan programet...
Har kört både nya och gamla M-2kort och båda fungerar, men inga
PPV eller TV-biljett-kanaler fungerar.
De låser istället mottagaren så man måste dra ur kortet och sätta i det
igen.
Gäller Samsung 9500
Infinity phoenix USB-programmerare