måste man uppgradera titanium kortet för att det ska funka och vilken ska man uppgradera till?
tnx/ante
måste man uppgradera titanium kortet för att det ska funka och vilken ska man uppgradera till?
tnx/ante
Hej. Finns ingen filer til titan.En om skriving av softwaren må til for å få det til å funka.Det er nog bara å ta det cool så länge.
Mvh:Taco.
Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
Maxtor 160GB 5400 RPM.
jag undrar bara om man måste uppgradera kortet när det finns fungerande filer exmpel till 1.03 eller nyare?
är det mII kort som gäller just nu?
M2 ja, ingen vet nu hur Titanium,kommer att fungera,när filarna kommer ut.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Du behöver inte uppgradera, fungerar det med den os-versionen du har , så kör på de, beror lite på vad du har för box. men o andra sidan finns det program för nedgradering oxå..... under filsidan, så de e bara o testa :wink:Ursprungligen postat av antez
I dagsläget är det M2 som gäller...
(just nu finns det som sagt inga titaniumfiler, och om det kommer är det ingen som vet ännu...)
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
ok tackar för hjälpen..
vad som kommer till titanium olika versioner så för mig vad 1.01 enda som gav bild....
....im not lost, im on adventure.....
Titanium kort är inte att räkna med längre verkar det som... Har hört mej om lite och alla säger samma sak "m2 är det som gäller" :/
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag köpte ett titanium samma dag som de kodade om :evil:Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Menar du att det var helt bortkastade pengar? Ni som har lite kontakter med koll, ska jag vänta ett par dagar till på en titaniumfil eller är det helt kört?
Njaa... Det kanske löser sig på nått sätt men tyvärr ser det mörkt ut just nu...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.