Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Nokia serverprogram

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger

Nokia serverprogram

Någon som känner till nått program där du kan leka med nokia mottagare via com-porten? Typ ladda in/läsa ur firmware m.m... Jag har det till Digality men behöver det till Nokia också...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

finns till 9600 och 9602 DVB 2000, om du mena denna mottagare,anna lite här:h..p://www.digital-sat.it/mm9800.shtml
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Inget för Nokia 9780s ?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Finns det nått alternativt fw till den då?

Har aldrig sett att man kan leka med den :shock:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är det som är det konstiga... Finns prog till nästan alla nokias mottagare... UTOM 9780s... Men den har också seriell port jue... Mycket konstig... Aja man kan alltid ringa till Nokia på jobbet imorron och säga att man måste göra en "grundlig" service på en mottagare :lol:

Det kanske beror på att det är viasat som "äger" den, precis som nya 220:an

kanske som samsung AY tror jag...att man itne kan flasha? att den är avstängd?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Aja får väll koppla in min gamla 9902 till mamma då!

:P jå,då kan hon i alla fall spela in en och en annan film :wink:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-09, 14:25
  2. kort funkar i nokia 9802 men inte i nokia 9800s
    Av jaimeestocolmo i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 21:29

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss