Sidan 5 av 7 FörstaFörsta ... 34567 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 68

Ämne: Ucs2000

  1. #41
    anledningen att vi inte kommer åt forumet är eftersom vi är markerade som "inaktiva"... dom får nog arbeta vidare på det problemet för alla verkar ha hamnat där =)

  2. #42
    Men sök på google: [google]vkeys forum[/google]

    första träffen...

    Men jag antar att det inte var det forumet som Johan menade, för det kommer alla åt.

  3. #43
    japp och det var där jag var.

  4. #44
    Jag kan inte logga in på mitt dt konto på ucs.

  5. #45
    Inte jag heller... nån som vet deras E-mail för att få ett nytt lösen??
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  6. #46
    Det är nog ingen som kan loggga in nu.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  7. #47
    Citat Ursprungligen postat av zam1000
    Inte jag heller... nån som vet deras E-mail för att få ett nytt lösen??
    Hjälper sannolikt inte .... lutar åt att "databasen" har kraschat. Rättare sagt att maskinen man kör UCS på fick en krasch, kanske delar av hårddisken försvunnit ..... men har man en fräsch backup bör man vara igång ganska omgående, men jag tvivlar ..... maskinen var nere senast under årsskiftet ..... det hela verkar inte speciellt seriöst/proffsigt

  8. #48
    Spara kopior av alla områden som nu nu hashar utifall det är nått värre problem. Då kanska man slipper börja om helt.

  9. #49
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    De har stängt inloggningen eftersom deras trust system verkar ha pajat... Allt funkade utan problem igår och det gick att hasha areas m.m... Så troligtvis har dom stäng inloggningen för att fixa detta problem...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #50
    Hmm. det går inte att logga in och klickar man på att amn glömt sitt lösenord som jag gjorde så står det att dom blivit hackade, och man måste kontakta admin på e-mail eller nåt för att få ett nytt...Så därav min undran om e-mail till dom...
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Liknande ämnen

  1. ucs2000
    Av Hane36 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-23, 21:52
  2. Ucs2000
    Av |AMD| i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 15:27
  3. Ucs2000?????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 16:12
  4. ucs2000
    Av jimma i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 21:44
  5. UCS2000
    Av Gottis i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 06:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss