Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: Hur ligger det egentligen till?

Hahahahahahahaha
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

och varför gör inte nån de då
    och tjänar feta pengar

Pelo
    Gäst
    Men snälla lovecard du verkar vara besatt av USA, håller med om att det finns en del bra hackers där men inse att det finns hackers över hela världen. Ryssland har förmodligen dom bästa hackarna och sverige,finland och norge har även jävligt bra hackare men det handlar inte vilket land som har bäst hackers.

I slut ändan när det gäller att hacka en krypering så gäller det att hitta hash summan som ligger på kortet, så det så...

Rattle
    Gäst
    Någon här förutom lovecard som ser någon som helst likhet imellan att hacka en hemsida och knäcka ett kort ???

Hacka hemsidor är sånt som just barnungar håller på med, smartcards är för riktiga män

/Rattle

Låter ju som ett helt vardagligt resonemang. :roll:

Det är som vanligt, mycket snack och liten verkstad. :cry:

de är grunden att börja hacka nånstans man kan börja hacka en hemsida och vem som hälst kan inte hacka ett rsa hemsida jag tror knappast nån data lärare i sverige kan hacka rsa hemsidan. de krävs mycket de är inte bara ett klick där så lätt är de inte rattle.
    de är inte bara barn ungar som hackar hemsidor, han som knäckt dvd kodning från norge är också en barn .

http://www.2600.com/news/view/article/1485

USA har och kommer alltid ha bästa hackers&crackers .

hyr en film på videomix, TAKEDOWN så får du mer uppfattning om usa's hackers .

http://www.takedown.com

Citat Ursprungligen postat av Rattle
    Någon här förutom lovecard som ser någon som helst likhet imellan att hacka en hemsida och knäcka ett kort ???

Hacka hemsidor är sånt som just barnungar håller på med, smartcards är för riktiga män

/Rattle

hahahahaha, ok du var mig en rolig typ du lovecard fortsätt med din livliga fantasi.. för att sitta och hacka en hemsida gör min syrra lika bra som amerikanarna.. Det finns hur många crack grupper som helst i sverige, bara att vissa är mer kända än andra.. USA har inte heller världens bästa hackers.. Det är som Pelo säger, Ryssland här dem.. btw.. Varför skulle det vara svårare att hacka rsa's hemsida än vilken hemsida som helst?! De krypterar ju inte sidan med 512-Bits nycklar heller.. jaja, gå vidare..

/Icanos

Rotflmao!

Han (lovecard) stavar ju inte riktigt lika illa, men för ett tag trodde jag att det var ch2001 som var tillbaka i ny skepnad :wink:
    Och så ska vi hyra en film för att få en uppfattning om ...
    Just nu kiknar jag av skratt. :lol: :lol: :lol: :lol:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Mjo, jag skulle nog också sätta en slant på att lovecard är ch2001 eller vad fan han nu kallade sig först.
    hehe

Denna tråden har ju totalt spårat ur nu.

Topic Locked.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. Var ligger ts-filerna
    Av pethik3 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 11:08
  2. ny kod 22 ligger ute (tydligen fejk)
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 00:20
  3. Ligger stopstop nere ?
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-07-22, 08:22
  4. nyckel 20 ligger publikt på ssh
    Av a00sambe i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 08:44
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-10-06, 20:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss