Har du satt programeraren i Phonix läge?
Edit : Har ingen aning vilket problem jag svarade på men inte fan är de de här.....hmm
Har du satt programeraren i Phonix läge?
Edit : Har ingen aning vilket problem jag svarade på men inte fan är de de här.....hmm
STIGMO???Ursprungligen postat av Stimo
Vet du något om detta? Jag får Allt utom Kiosk Tv Biljett och Bigbrother att funka...Vet du vad det kan bero på.Kör ett Session interface
@connyp59
TV-Biljett fungerar inte på något av dom andra filerna som finns ute så där ska du inte hoppas för mycket... Men kiosk och big borther funkar bra med mitt m2 iaf...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Men ska Key 21 vara med?Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Tror inte att det behövs... Men du kan alltid testa!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
allt funkar hos mig iaf :wink:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
Ibland kör man med både 20 och 21 samtidigt och använder dom på olika kanaler.Ursprungligen postat av connyp59
Men att just cod 21 skulle vara specifik till kiosk stämmer inte den anv bägge
MVH/ACME
Den är gammal som gatan :bh:
Måste man ha emulatorek för att få wce att fungera? Har tidigare kört med linux disketten måste jag installera windows för att få detta att fungera? Eller räcker det med en bootdiskett och köra i dos?