Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: ppv

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

ppv

:?: En liten undran varför varanan ppv kanal inte fungerar för mej.har samsung nån med liknande problem ??????????

hmm..jag har problem ibland bara med 18-22 annars är det OK..
    dreambox DM7000s
    samsung 9500 Via Ci emu5

För mig är det 14, 19, 20 och 22 som inte funkar!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

fungera perfekt med Tit.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Gör en ny kanalsökning. Har en Nokia 9802S. Jag hittade mina 12-22 först uppe på 82-92. De Kiosk jag hade tidigare 12-22 funkade inte men som sagt bläddrade vidare och hittade nya fungerande Kiosk 12-22 först uppe på 82 >. Kanske kan vara till någon hjälp.
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

Har oxå proplem med alla kiosk ( samsung ).

Fonckar med Mll ock Titaniom perfekt hosmei.
    Om det intte fonckar i dålig väder jostera parapolen.
    om ni inte hittar canalerna i canalsöknig sök manoelt.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Fatttar inte med att alla sökningar hela tiden, ska man söka och installera om kanalerna varje gång man stoppar in ett nykodad kort eller. Har Sammy och det funkar utmärkt med m2, förutom 14, 19, 20 och 22! Ska jag radera kanalerna och söka och installera om de eller. Känns inte precis kul ju!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Vad hardy broblem med Canal 14 19 20 22 ?
    Hittar dy intte canalerna eller får du inget bild:
    Hur serdet i din tv på dem canalerna?
    När du hittar en gåg så ärdet OK
    fÖR At jag skule jhelpa er svara förs på dessa frågor.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Citat Ursprungligen postat av patrickp
    Fatttar inte med att alla sökningar hela tiden, ska man söka och installera om kanalerna varje gång man stoppar in ett nykodad kort eller. Har Sammy och det funkar utmärkt med m2, förutom 14, 19, 20 och 22! Ska jag radera kanalerna och söka och installera om de eller. Känns inte precis kul ju!
    har också problem med dom kanalerna...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss