johnbull: DVB-C? då får du väl inte in digitala marknätet? ska prova när jag kommer hem.
johnbull: DVB-C? då får du väl inte in digitala marknätet? ska prova när jag kommer hem.
Det ska givetvis vara ett DVB-T till Boxer.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Finns det DVB kort till Canaldigitals kabelnät?
En bra sida med olika kort och även USB lösningar!
http://www.dataparadiset.com/categor...=36#VP-TER-PCI
Hej tutututu
Tack för instruktionen. Men jag lyckas likväl inte. Skall man aktivera någon device under Settings-Device list ? vilken i så fall, här finns bara dvb-s och annat för parabol. Och när jag skall göra kanalsökning så får jag bara fram en tom ruta i menyn vid Channel list-Channel search. Under Plugins finns YANKSE.
Jag har Twinhan USB, ProgDVB 4.35 och har provat med MDYankse-1-09.2-TT och Yankse-common-1.22. Jag har editerat sofcom.key för senda, kanske har jag gjort fel i softcam filen men jag borde väl ändå kunna göra kanalsökning.
Tacksam för ytterligare tips
nej inget under device list förutom ditt tv-kort behöver vara aktiverat.
Ok, då är det här jag har mitt problem, jag ser inte min Twinhan dvb-t här, det finns bara en dvb-s. Jag saknar väl något i mim modules mapp under ProgDVB. Jag har lagt dit TwinHan.device, men den har tydligen ingen information om min device. Jag söker vidare.
jag har skaffat ett Pinnacle rave-kort,,,någon som vet om det funkar,/ är kompatibelt
hej jag är ny inom det här med tv-kort. Jag letar efter ett kort som jag kan kolla på boxer med. Det jag undrar är måste det vara något speciellt på tvkortet så det klarar av det digitala marknätet?
skulle vara glad att få svar...... :?: