Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: hjälp mig snälla vad ska jag ta för paket

Jag tror mest på texten "ER DETTE EN NYTTÅRS SPØK? - ELLER KOMMER DEN TIL LAGER !"

Allt vad jag läst och hört så kommer det inga officiella moduler till Viasat, vi får väl se :?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

jag skrev möjligt med stora bokstäver....

Ja, men den är tydligen nödvändig om man har box som inte stöder NDS. ;) Hehe

men det är ju en jäkla business för mottagar tillverkarna...det är ju större chand att man väljer deras mottagare isåfall...ifall man nu vill ha Viasat

så vilken mottagare ska jag nu då välja för att få besta valmöjligheter till dom olika kanalerna och att man då kan köpa till grejer till den när då viasat byter system men dom kanalerna som jag gillar best är canal digital resten är ett + för jag såg nyss när jag var runt och surfade på nätet att denna motagare STRONG SRT 8700 inte var så dålig den är är ju gokänd av viasat men har en plats för conax och en tom plats för en modul den tror jag på men då var det frågan om själv parabolen vilken ska man köpa till den för besta motagning och bild tips vore tacksamt för man bor ju i lule

Liknande ämnen

1. Hjälp mig snälla.
    Av missj i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 17:39
  2. Snälla hjälp a.s.a.p
    Av sikH i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 18:29
  3. Snälla..hjälp!!
    Av texas79 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 07:29
  4. [LÖST] HJÄLP MIG SNÄLLA !!!
    Av hasse56 i forum Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 09:55
  5. hjälp mig snälla
    Av skanekrille i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 19:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss