Jag har lagt in den nya Conax MII incl . PPV men det kommer ingen bild på någon kanal..Vad är det för fel tror ni??
Jag har lagt in den nya Conax MII incl . PPV men det kommer ingen bild på någon kanal..Vad är det för fel tror ni??
Testa starta om mottagaren och kolla så du har signal med parabolen...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
andvänder du ca-modul ? ryck ur o sätt i den i sådanafall.... :wink:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
Men läste att det var fler som inte fick igång det...Verkade som om det var något med den nya filen(Softet)???Eller är jag ute och Cyklar?
måtte med mitt m2 kjøre den fila uten ppv først og etter den med ppv da kom bildet på alle kanaler
Här är det inget som fungerar...Ingen bild på någon kanal
Om varken SI eller kort fungerar för dig så ska du kanske börja söka felet någon annanstans
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Här funkar allt nu :-)
Allt Som Kommer Från Himlen Ska Vara Gratis
Om allt funkar för sig är det ju fiffigt att även berätta hur du gjorde samt vilken fil(er) du använde dig av.Ursprungligen postat av Benza
På så sätt slipper vi ju en massa upprepningar. :P
SI kortet funkar med det gamla Lincardemu men utan Kioskkanalerna...Så kortet är det inte fel på