Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 52

Ämne: Då var det dags då!

En del kanske borde tänka över det där med att fördöma folk som försöker förmedla lite info, men jag är medveten om att det kan vara svårt att solla

helvetes också.. inga p-rullar på canal+ om nätterna, vad fan?!? inget big brother, inget discovery eller animal planet buhaiochzdlkvh FAN! ska ta självmord :c

Re: Då var det dags då!

SVART I RUTAN FÖR TV-PIRATERNA

Boxer byter ut alla programkort hos sina kunder och gör det därmed omöjligt för folk med falska kort – piratkort – att titta på Boxers utbud. Från och med idag blir det svart i rutan hos TV-piraterna.

- Vi har länge bekämpat TV-piratmarknaden, men genom att byta programkort gör vi det omöjligt för alla med falska kort att titta. Vi hoppas att TV-piraterna nu upphör med sin verksamhet och istället väljer att teckna ett abonnemang, säger Crister Fritzson, VD för Boxer.

Sverige är ett av få länder i Europa där det inte är olagligt att inneha och använda ett piratkort. Det är däremot olagligt att sälja piratkort och det pågår för närvarande rättsprocesser mot försäljare av piratkort.

TV-tittandet med falska kort gör det omöjligt för rättighetsinnehavare – författare, skådespelare, musiker och programbolag – att få betalt för sina tjänster. Gratistittandet på betalkanaler är ett allvarligt hot mot kultursektorn.

– Piratkort ställer till stor skada och Sverige borde snabbt lagstifta så att även innehav av piratkort klassas som ett brott. Piraterna åker snålskjuts på de ärliga kundernas bekostnad och höjer på ett osolidariskt sätt priset för dem som betalar, säger Crister Fritzson.

www.boxer.se

synd... :-( :evil:

Citat Ursprungligen postat av tutututu
    helvetes också.. inga p-rullar på canal+ om nätterna, vad fan?!? inget big brother, inget discovery eller animal planet buhaiochzdlkvh FAN! ska ta självmord :c
    Ehhhhhh??????

HAr du någonsin kunnat titta på Big Brother via Boxer??? :roll: :roll:

Kanal 5
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

Re: Då var det dags då!

och dagens vits går till....

Citat Ursprungligen postat av salsero24se

Vi hoppas att TV-piraterna nu upphör med sin verksamhet och istället väljer att teckna ett abonnemang, säger Crister Fritzson, VD för Boxer.
    ...dags att söka cristers jobb kanske
    /peace!

Haha... men visst skall man ha en dröm..
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

Citat Ursprungligen postat av tropical
    Citat Ursprungligen postat av ZoN
    Säkra källor kan jag säga... Detta är då om allt går som det ska...

Blir det någon förändring så "tjallar" jag här igen...

Hahahahahahahahahah , Tänk om man skulle få 1 kr för varje gång man har fått läsa uttrycket SÄKRA KÄLLOR, då hade man nog varit rik nu.

Jag kan inget annat än att skratta åt det .

Men men ett gott skratt förlänger livet. :lol: :P :P :P :P :P
    jag tycker att du ska ta på dig dom här 8) 8) 8) 8) nu det behöver du

Allt utan plus kanalerna funkar på mitt kort. Därimot funkar inget om jag bränner ett nytt kort och stoppar i boxen. Någon mer de funkar för?
    Fast de är väl bara en tidsfråga innan jag blir av med rubbet.

Svart i rutan i Borås :cry: :cry: :cry:

Liknande ämnen

1. Då var det dags..
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 14:44
  2. Då var det dags, T-Bird!
    Av Mr.F i forum Övrigt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 03:28
  3. Då var det dags för en ny tv!!
    Av klas i forum Projektorer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 08:49
  4. Dags för ...
    Av Mr.F i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 05:43
  5. [LÖST] ok, då var dags igen....
    Av zinho i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 10:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss