De är svart i rutan i hel Sverige, inlägg om att de är svart i rutan i den och den staden hjälper inte
Just face the fact
De är svart i rutan i hel Sverige, inlägg om att de är svart i rutan i den och den staden hjälper inte
Just face the fact
Det kan du väl inte tro på själv?Ursprungligen postat av gormer
Menar du att ditt piratkort som du hade innan funkar på allt utom plus kanalerna???
Säker på att det inte är originalkortet med basutbudet du kör på?
Var tog den skrattande fiskmåsen vägen ?????????????????????
Zon har värsta insidertippsen!kan inte du fixa nåt som hackar det nya systemet! :lol:
hej konstigt att inte allt försvan från början mitt kort +2 andras uppbygda av samma kort för ca 1 vecka sedan blev av med diskovery, ztv och ett par andra kanaler me 5 och + fungerade.....
hoppas på nya filer snart men det är jag väll inte ensam om :lol:
Mvh mackebull
Det märkliga är att bl.a Trean fungerar hos mig.
Hoppas de inte kommer på det förrän hockey VM är slut.
Vad bra !
Kommer trean, tv4 film m.m alltså fungera i framtiden också.
inte tv4 film
/peace!
Ursprungligen postat av goranholm
Förstår bara inte varför vissa anmärker min tidigare inlägg .
Det med att Boxer skulle byta system var väl inget nytt för någon , och det behövdes knappast några säkra källor till det för att avslöja det.
När jag blev medlem visste jag ingenting om piratkort , efter många frågor och mycket letande så har jag fått lära mig hur man gör kort o.s.v , o.s.v .
Och de svar som jag har fått på mina frågor har jag fått utav de som VET vad pratar om . Konstigt nog så har jag aldrig lärt mig nåt nytt av de som har så många säkra källor.
Så mitt svar fortfarande är JA . Jag skrattar fortfarande åt de som skriver säkra källor . För trovärdigheten hittils för de som hade och har såna källor är lika med NOLL. :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P
Mvh // tropical