Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: hjälp mig snälla vad ska jag ta för paket

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

hjälp mig snälla vad ska jag ta för paket

jag sitter här nu och funderar på att gå från comhem till sattelit men en noob som jag är så vet jag ej vilket som är bra och vilket som är skiit

så om ni som har så att man kan få in canal digital och viasat vilket paket tycker ni är best och man får minst problem när man använder titanium och m2 kort snälla hjälp mig

mp3.5 och ett titanium.
    CD filer kommer någon dag senare till titanium än MII men är stabilare och du kan köra viasat samtidigt på samma kort plus flera andra system.

När det gäller satellit så är det värre vilken mottagare du skall ha.
    Vill du ha en mottagare som du senare skall kunna ta abonnemang på så är valen begränsade.
    Dock finns ett råd.
    Ingen pace från viasat.
    Auktoriserad julmusttestare.

Re: hjälp mig snälla vad ska jag ta för paket

men vad säger ni om denna motagare då Samsung DSR 9500AY den värkar ju vara bra och en del säger att den är bra på att ta olika kort typ fun.m2 och titanium eller vad säger ni sen viken parabol man ska ha det söker jag forfarande är det non som har ett bra tips om en liten en som är bra men då som tar 2 eller fler kanaler typ viasat.canal digital

Om du ska hålla på att "leka" med den, typ flasha osv så e inte AY den bästa! Samsung har stängt av comporten på den modellen....Men annars e Samsung 9500 bra, Ja. Men du kanske kan välja en annan 9500?

Re: hjälp mig snälla vad ska jag ta för paket

oki men denna då vad säger ni om den Samsung DSR 9500A Via CI
    om nu denna inte är bra så rekomendera en då för jag har ju en m2 kort och en infinity usb phoenix brennare och ska snart beställa ett titanium för det är ju bara dom som gäller nu

ja ta en sådan....

oki det har jag nu nog räknat ut men denna Samsung 9500 ViaCi spelar det nogon roll om den är patchad med den senaste patchen eller ej och om den nu skulle vara det vad är det för skilnad då

sen en liten fråga till om jag vill ha en liten parabol (som då tar viasat och canal digital) och har bra motagning vilken av dom är det då som är best i luleå

INGA samsung mottagae kommer klara viasat's nya system de vet du va, en modul för ca 2000 blir nödvändig

Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    en modul för ca 2000 blir nödvändig
    Den modulen skulle jag vilja se
    Är det nått du kan garantera?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Hehe, kanske inget man ska satsa pengar på va?

Liknande ämnen

1. Hjälp mig snälla.
    Av missj i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 17:39
  2. Snälla hjälp a.s.a.p
    Av sikH i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 18:29
  3. Snälla..hjälp!!
    Av texas79 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 07:29
  4. [LÖST] HJÄLP MIG SNÄLLA !!!
    Av hasse56 i forum Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 09:55
  5. hjälp mig snälla
    Av skanekrille i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2003-02-11, 19:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss