Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Canaldigitalbox - Philips

Canaldigitalbox - Philips

Jag har en Canaldigitalbox - Philips och den strular. Jag vet att orginal boxarna inte är av hög kvalité men men. Det är konstigt för alla kanaler kommer in om man gör en sökning men de flesta kanalar ser man bara svart, men tex Kiosk kanalerna kan man kolla på? Någon som vet vad dettta kn bero på?

Har du prövat bränna åm kortet. Ibland hjälperdet?
    Föresten vad harduförkort?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Jusst nu är det ett orginalkort i, så det borde fungera tycker jag....

Då ärdet kånstit? Har du haft motagaren strömlöst 1 minut.
    Åm du harhaft årginalkort borta en eller tvådagar kan det ta 10-30minuter innan bildet kåmmer.Detta kahce du vet redan.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

getttosmurf
    Gäst
    Hejsan!

Jag kan absolut inget om det här med digitalboxar förutom att jag har en själv, jag försöker lära mig så gott som det går men det är svårt.. )
    Jag har också en philips från canal digital och undrar om man kan byta ut orginal kortet i den och sätta in ett kort så man får in både canal digital och viasat på samma kort? har hört att man ska kunna göra det med ett titanium kort, är det möjligt?

tack på förhand, (en som inget fattar) )

@getttosmurf

Det kan man svara både ja och nej på
    Du kan progga ett titanium med både via o CD men dom filerna fungerar inte i en hyrbox
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Philips DSI 175/D
    Av ajdee i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 19:12
  2. philips
    Av katten i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-12, 22:07
  3. philips
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 08:44
  4. Varför funkar inte MII kort i min canaldigitalbox?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 08:04
  5. Grundig canaldigitalbox behöver hjälp!!!
    Av jabba i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-26, 10:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss