Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: samsung mottagare

samsung mottagare

är det någon som använder samsung mottagare och hur är den bra eller?

Har en samsung Dsr 9500a via ci mycket nöjd med den snabb och stabil tycker jag iaf....

9500ay
    Har inte haft några problem
    Auktoriserad julmusttestare.

Min sån har 9500ay ytan bråblem. Men den är ei godkänd av Viasat. Iframtiden när Viasat buter kådnigsustem kanman ei tita Viasat canaler ens med årginalkort. Det kan kåmma lösnigen tilsdes Viasat är lite osäkert?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

samsung mottagare

Har haft en 9500 ay var väl rätt så bra har nu en Force 516s den är mycket bättre /rockan

hmm,av vad ja har förstått så om samsung hade varit godkänd för nya viasat så hade vi inte kunnat se på den alls nu,eller ???

hmm,samsung 9500 kanske ja skulle ha sagt,,,,

Min box är patchad så att det finns både via och Conax på den

samsung

Har en samsung 9500AY, är nöjd med den, inga problem alls. som nogån sagt tidigare är den inte godkännd av viasat, men än sen?
    samaung 9500ay
    samsung 9401Z &
    infinity usb + seasoninterface

Jag har en samsung DSR 9500 EMVIAP, den är helt suverän, jag lade in den nya programvaran emu 4.2 på den, så nu ser jag canaldigital utan dyra titanium kort, och viasat och en massa andra kanaler, detta tror jag är en bra maskin med möjligheter inför det stundande krypterings bytet på viasat.

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 18:33
  2. PC´n som mottagare
    Av naiko i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 10:32
  3. Skillnaden på Samsung DSR 9500 VIA CI & Samsung DSR9500A
    Av mdredfox8 i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-25, 18:20
  4. Val av mottagare...
    Av Attack i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 19:02
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 09:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss