Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Fel

Fel

är nått fel på min brännare eller nåt. när ja ska ta bort saker från mig guldkort står de Vald pic matchar inte identifierad pic. fattar 0

Då har du kanske fel korttyp vald
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nej har valt pic och sen guldkort. fattar inte vad felet är??? kanske är fel på brännaren

Hur får den ström?

Taskigt med ström kan ge dom mest konstiga felmeddelanden
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Genom usb porten

Rent generellt så behöver man aldrig ta bort något från ett guldkort det är bara att skriva över

Vad får du för svar om du kör en autodetect på kortet då?

No PIC hittat.

låtet som kortet är förstört tycker jag...fick liknande fel medelanden när jag hadde ett kort som en snubbe hadde förvarat i mynt facket ;-)

ok ska kanske pröva å köpa ett nytt kort kanske är det

Jag tror duhar fåt en nu iskrapa jag har många såna iskrapor. Tyvär.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss