Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: 8 in 1 ???

Badboy
    Gäst

8 in 1 ???

Vet inte om den 8 in 1 filen som finns på denna filsida är uppdaterad.. vem ska jag skicka in en uppdaterad version daterad 2004.05.03

hejsan
    du kan skicka en till mej,pm
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Badboy
    Gäst
    Ok...you have PM :lol: :lol:

Hej..
    skicka gärna en till mitt PM också.
    Den visuelle är bra på att använda "ett inre öga"

Badboy
    Gäst
    jag skickade till Toxie så att han kan lägga upp de på fil sidan.. de lär ju komma där snart...men visst kan jag skicka ett till dig me

Den filen kommer vi inte att hålla uppdaterad.
    Är man intresserad av att använda den så får man sköta det med medföljande editor
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

då kommer den tydligen inte med på fil sidan.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ungeför så Ja

Den finns ju där, det är bara ett trist att hålla den uppdaterad med alla systen som den klarar av för det är inte bara conax vi pratar om, det är god utbilding att uppdatera sina egna filer också :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Re: 8 in 1 ???

Citat Ursprungligen postat av Badboy
    Vet inte om den 8 in 1 filen som finns på denna filsida är uppdaterad.. vem ska jag skicka in en uppdaterad version daterad 2004.05.03
    Du kan skicka en till min PM också om du orkar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss