hej,är det någon som kan hjälpa mig och programmera mitt M2 kort,varje gång jag ska programmera står det ( error, The card is not written) vet någon varför??
hej,är det någon som kan hjälpa mig och programmera mitt M2 kort,varje gång jag ska programmera står det ( error, The card is not written) vet någon varför??
Proggern i phoenix läge?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
En orsak kan vara, vilket vi snackat mycket här om - Har du extraherat (packat upp) filen "spöket" ? Om inte så brukar man få detta meddelande.
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E
Har samma problem själv.
Och jag har 2st kort och det ena funkar att bränna men inte det andra.
Jag mailade leveratören och fick svar att jag skulle skicka in kortet.
Gjorde det, och fick ett nytt men det nya funkar inte heller.
Är det så att det är dålig kvalitet på korten eller är det multiprogbrännaren som bara krånglar ibland.
Testa att köra en ERASE på kortet och sen programmera det med spök progget... Funka för mej...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
hur kör man erase då
den knappen under MII i banan programet går ej att trycka på
Tror du att en ERASE kan hjälpa i det här fallet oxå? http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=10779Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Och samma fråga som snugge: hur gör man en erase på M-II?
Testa att trycka på "Identify" knappen först...
Och glöm inte att ha programmeraren i phoenix läge också...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Dum fråga kanske, men är M2 Editor och spöket samma fil? Snabbt svar önskas, då jag lånat den här datorn pga min internet-anslutning hemma inte fungerar...
Nej. Spöket öppnar en förbinelse till kortet, som sedan kan användas av exv MIIsoft. M2editor är väl ett prgram för att editera direkt på koret. Känns onödigt. Använd MIIsoft.