bild på cd ej viasat. editera i word pad. ändra till viasat med hjälp av en force. hjälpte inte heller. ska testa på kul i viasat modulen. och ett viasat utan conax i conax modulen. ps. TMB går lika bra i via modulen på en force.
bild på cd ej viasat. editera i word pad. ändra till viasat med hjälp av en force. hjälpte inte heller. ska testa på kul i viasat modulen. och ett viasat utan conax i conax modulen. ps. TMB går lika bra i via modulen på en force.
RJ
titanium conax editor som finns på www.parabolnisse.se funkar utmärkt att editera atr`n med :wink:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
Jag tror inte att parabolnisses editor (Titanium ConaxEditor 2.4) läser TMB.hex på rätt sätt.
Om jag öppnar en fungerande TMB.hex så får jag inget som liknar en vettig ATR i editrutan, förmodligen eftersom filen innehåller en massa andra system förutom conax så ligger inte ATR på samma plats.
Om ni laddar hem TMB filerna från StopStop eller under FILER så följer där med en editor för just de TMB filerna...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
den kan man inte ändra atr med
RJ