någon emu förutom lce som man kan köra på diskett?
någon emu förutom lce som man kan köra på diskett?
Nä men den ice funkar utmärkt
nej det är det det inte gör...
har försökt allt men nix
någon annan som har en philipsbox och kör lce?
Hmmm det är inte så att felet ligger i att ice inte funkar med Philips mottagare? Eftersom när du göra M2 kort måste du välja ett annat allternativ för att kortet ska fungera med Philips mottagare... Om det är det som är felet kan jag inte svara på eftersom jag inte använder mej av emulator... Men har du testat att ta ner den senaste versionen av ice? Och läst igenom README filen nog så du inte ska göra några speciall inställningar för det ska funka med Philips mottagare?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
jo jag har laddat ner senaste versionen och ställt in alla atr inställningar och sådant, testat olika baud och allt sådant men icke :\
Jag har haft stora problem under lång tid att få Season Emun att funka LCE 2.1(2.2). Av en slump skulle jag testa att ladda ner i hyperterminalen, den funkade inte heller så jag började felsöka
och hittade en felaktig seriekabel till Seasonet. Jag hade fått en korsad kabel när jag flyttade min mottagare och köpte längre kabel.
Kanske har du inte detta felet men det kan vara värt att uppmärksamma.
har funkat innan nano 63 kom