Jag har ändrat mina 8 favoriter. Men nu kan jag se de gamla plus de nya 8 favoiternaJag har loggat in på comhems sida där står det att jag bara ha de nya kanalerna.
Jag har ändrat mina 8 favoriter. Men nu kan jag se de gamla plus de nya 8 favoiternaJag har loggat in på comhems sida där står det att jag bara ha de nya kanalerna.
Tja...nu vet ComHem det också då är det väl bara en tidsfråga tills det är åtgärdat,smartguy!
dom kommer försvinna den sjunde, så 'r det alltid med com hem. sedan dom började med conax
Så var det för oss också, men vi förstod ganska snabbt att det var fråga om ngn typ av "övergång"
:wink:
nu är det nionde maj, och jag kan fortfarande se på EN av de två favoriter jag bytte ifrån. (nat geo)
jag lade upp tv4film för byte, men sen ändrade jag mig, och tog bort det innan månadens slut - dock fick jag den också sen - OCH har den kvar ännu.
Visst, är väl en fråga om tid, men konstigt verkar det.
funderar till nästa gång att byta fram o tillbaka flera kanaler, för att se hur struligt det blir när byterna sker...
När jag bytte bort mina 8 favoriter mot canal+ fick jag canal+ samma dag, men 8 favoriterna släckte dom inte förräns en månad senare.
Måste man inte ha 8 favoriter om man ska ha Canal+?
Edit: Tydligen inte, det är hos Boxer man måste ha hela paketet om man vill ha Canal+.
Enligt ComHems sida finns följande att välja på :
Hyrespaket Pris/månad Bindningstid Antal TV-kanaler
8 favoriter 129:- 12 mån 8 valfria
8 favoriter & Canal+ 320:- 12 mån 8 valfria & Canal+
8 favoriter & TV1000 320:- 12 mån 8 valfria & TV1000
Stora com hem 299:- 12 mån ca 30 tv-kanaler
Med andra ord kan man verkligen välja ENDAST Canal+ ????
De´finns bara ett äkta GRÖNVITT lag, nämligen MESTA MÄSTARNA Västerås SK/BK.
Japp!!
Om du väljer Canal+ samt månadskortet så går det ypperligt. Jag kör så. :P :P
Jag också![]()