Som det ligger till just nu ja! :-(Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Som det ligger till just nu ja! :-(Ursprungligen postat av Deaaaaaas
@CapTN
Vad är meningen till den stora texten? En gång till och det blir gult kort. Håll er till den normala text storleken utan massa extra trams!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
hmmm... tycker det är konstigt hemma hos mig. Kan se tv4 film ibland och inte. Jag har inte något kort iden så jag går bara på gratis utbudet, men det stog katalogen man fick hemskickad att det skulle vara gartis att titta fram till den 30 juni. Varför funkar det då bara ibland då ?
Har en sagem it62 lr vad den heter
Mmm visst. Lite fjantigt å klaga på de kanske!? :?:Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Vadå tramsigt? Hur tycker du själv det ser ut när någon helt plötsligt börjar skriva med gigantisk text mitt i allt. Nu är det NORMAL storlek på texten som gäller så håll det!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att Boxer har ett bra utbud
för det priset. Synd bara att Canal+ tillägget ska vara så sabla dyrt.
Det känns bara lite retligt att ta ett riktigt abbonnemang veckan efter kortet slutade fungera.
Nej vadå
Du har ju fått tag på en box och ska flytta ut till sommarstugan. :wink:
Ni i "Crewn" är inte speciellt trevliga måste jag säga!Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Det blir väldigt jobbigt att läsa när någon envisas med att skriva mycket större än alla andra.
När alla jämt ska ifrågasätta dom regler som finns och vad Crew säger så blir man kanske lite tvär ibland.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Tv4 film?