Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: wap problem??

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

wap problem??

Vad är det för fel på den förträffliga wapsidan?Får bara felmedelande att det är fel på sidan,det måste ni fixa !!

Samma här, jag får också fel på wapsidan, har provat i gammal Nokia och ny Panasonic.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Warning:main(../statistics.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36

Warning:main(): Failed opening "../statistics.php" for inclusion (include_path=".:/usr/local/lib/php") in /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php on line 36

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 186

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/sessions.php on line 187

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 471

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public on line 472

Warning:Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/comhit/public_html/forum/wap/index.php:36) in /home/comhit/public_html/forum/wap/includes/page_header.php on line 473

Är det samma fel som ni får?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Jag fixar det ikväll.

Citat Ursprungligen postat av rejj
    Jag fixar det ikväll.
    Tack. Jag får felmeddelande att host inte kan nås.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Nu ska det funka.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss