Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 26

Ämne: forumets nivå

håller jag helt med om
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Jag tucker foromet är bra bästa vag jag har hittat. Jag har varit för ut medlen hos er men tappat er kance med annan namn:
    Det enda jag saknar Det är SVARTALISTAN til såna företag såm lurar åss tilxsempel (nasare) Jag tucker det är inget reklam tvärt åm!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

håller helt med ska finnas en lista så dom som är nya inte blir lurade upp med en "SVARTLISTADE"

Idén med svartlistade sidor är inte dum.
    Men det kräver att någon har tid att kontrollera dessa sidor med jämna mellanrum, ty de har en tendens att byta namn när det börjar brinna i gaveln.

Men visst, jag skulle kunna hålla i den biten. JAg har inte så mycker att göra på jobbet. :wink:

Citat Ursprungligen postat av alvar
    Men det kräver att någon har tid att kontrollera dessa sidor med jämna mellanrum, ty de har en tendens att byta namn när det börjar brinna i gaveln.

Men visst, jag skulle kunna hålla i den biten. JAg har inte så mycker att göra på jobbet. :wink:

HAHAHAH bra då drar vi i hopp en fint brev om våra tankar och så skickar vi det till bossarna och ser va dom tycker??
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

Citat Ursprungligen postat av alvar

en fråga vad jobbar du??och behöver ni nån ny jag har as mycket på jobbet ,,,men skulle villa ha ett jobb som man inte har så mycket att göra på :lol: :lol: :lol:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

HeHe!!

Jobbar på en tidning. Ibland är det döda gatan ibland ett jävla maraton.

visst finns det fungerande kort till com hem har använt ett sedan januari utan problem. Hur jag skall bevisa det vet jag ej. Men jag litar på mina ögon.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    @santa cruz 99

du kan bevisa det genom att läsa av ditt kort och skicka filerna i pm till mig... sen tror jag knappast på att du har ett fungerande kort... om det inte är ett original kort d.v.s...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av santa cruz 99
    visst finns det fungerande kort till com hem har använt ett sedan januari utan problem. Hur jag skall bevisa det vet jag ej. Men jag litar på mina ögon.
    Du kan ju berätta för crew var du fick det ifrån, så att de kan skaffa ett likadant. Sedan kan ni gå med den glada nyheten till övriga forumdeltagare.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss