håller jag helt med om
håller jag helt med om
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Jag tucker foromet är bra bästa vag jag har hittat. Jag har varit för ut medlen hos er men tappat er kance med annan namn:
Det enda jag saknar Det är SVARTALISTAN til såna företag såm lurar åss tilxsempel (nasare) Jag tucker det är inget reklam tvärt åm!
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
håller helt med ska finnas en lista så dom som är nya inte blir lurade upp med en "SVARTLISTADE"
Idén med svartlistade sidor är inte dum.
Men det kräver att någon har tid att kontrollera dessa sidor med jämna mellanrum, ty de har en tendens att byta namn när det börjar brinna i gaveln.
Men visst, jag skulle kunna hålla i den biten. JAg har inte så mycker att göra på jobbet. :wink:
Ursprungligen postat av alvar
HAHAHAH bra då drar vi i hopp en fint brev om våra tankar och så skickar vi det till bossarna och ser va dom tycker??
en fråga vad jobbar du??och behöver ni nån ny jag har as mycket på jobbet ,,,men skulle villa ha ett jobb som man inte har så mycket att göra på :lol: :lol: :lol:Ursprungligen postat av alvar
HeHe!!
Jobbar på en tidning. Ibland är det döda gatan ibland ett jävla maraton.
visst finns det fungerande kort till com hem har använt ett sedan januari utan problem. Hur jag skall bevisa det vet jag ej. Men jag litar på mina ögon.
@santa cruz 99
du kan bevisa det genom att läsa av ditt kort och skicka filerna i pm till mig... sen tror jag knappast på att du har ett fungerande kort... om det inte är ett original kort d.v.s...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Du kan ju berätta för crew var du fick det ifrån, så att de kan skaffa ett likadant. Sedan kan ni gå med den glada nyheten till övriga forumdeltagare.Ursprungligen postat av santa cruz 99