Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: SVT Europa????

Är ni säker på att det är 09 dom kör med då???
    Kan inte testa själv just nu men tror det är 0B som gäller nu... skickar ett PM till dej connyp59 så kan du kolla
    //Myhran

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    0B stämmer... Verkar som dom ska byta till 0A inom kort också... Jag har uppdaterat på kod sidan...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Det hoppar EJ igång????Undrar vad jag gör för fel???Har kollat allt och det är som det ska..Ska man använda något annat än BANANEN?

Någon som har nån teori om detta?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Det ända det skulle kunna vara är att du antingen gjort nått fel när du editerat in de nya nycklarna... Eller så är det fel kanal i mottagaren... Har du testat med en kanalsökning? Vilken satelitt plockar du den från föresten?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Jag blev lite nyfiken om STV Eoropa Jag fick alt ock fonka med goldkort första gången. Har aldrig editerat för.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Jag körde det i sleepstream och då funkade det

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Med 0B nyckeln eller?

Det var OB nyckel med goldkort (fondcard klarar jag intte av) men det är intte så noga. Det är bara roligt ock testa vad man kan.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Med 0B nyckeln eller?
    Ja jag la in OB nyckeln

Liknande ämnen

1. svt europa
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 13:54
  2. Svt Europa
    Av Videoguard i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 18:52
  3. AU på SVT Europa ????
    Av csan i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 21:05
  4. SVT Europa???
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 21:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss