Är ni säker på att det är 09 dom kör med då???
Kan inte testa själv just nu men tror det är 0B som gäller nu... skickar ett PM till dej connyp59 så kan du kolla![]()
Är ni säker på att det är 09 dom kör med då???
Kan inte testa själv just nu men tror det är 0B som gäller nu... skickar ett PM till dej connyp59 så kan du kolla![]()
//Myhran
0B stämmer... Verkar som dom ska byta till 0A inom kort också... Jag har uppdaterat på kod sidan...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det hoppar EJ igång????Undrar vad jag gör för fel???Har kollat allt och det är som det ska..Ska man använda något annat än BANANEN?
Hmm! Det ända det skulle kunna vara är att du antingen gjort nått fel när du editerat in de nya nycklarna... Eller så är det fel kanal i mottagaren... Har du testat med en kanalsökning? Vilken satelitt plockar du den från föresten?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag blev lite nyfiken om STV Eoropa Jag fick alt ock fonka med goldkort första gången. Har aldrig editerat för.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Med 0B nyckeln eller?
Det var OB nyckel med goldkort (fondcard klarar jag intte av) men det är intte så noga. Det är bara roligt ock testa vad man kan.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Ja jag la in OB nyckelnUrsprungligen postat av Deaaaaaas