Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Boxer tv8

kada
    Gäst

Boxer tv8

Någon som har problem med den kanalen....vad jag har sett är det Bara FOX news hela j-v tiden!!! :wink:

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Testat med en ny kanalsökning? Dom kanske har bytat plats på något... Annars så är ändå TV8 mest skräp...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Ja jag tänkte på det idag, när jag läste tv-bilagan på tv8.
    Det skulle gå en dokumentär men när jag kollar så är det bara FOX-News??
    Kollade senare samma sak det är ju bara FOX-News :x

Kör Kinnevik en luring och sänder bara FOX-News och kallar det tv8? :roll:

Tv8/history channel

Tv8 är uppdelad i Fox news och history channel.

Alla dokumentärer eller när h visas i vänstra hörnet anses tydligen
    ej ingå i tv8 enligt visat.Fel marknadsföring av viasat!

Tv 8 den får jag inte in? Vad för fel?

Den MUX'en finns inte på alla sändare. Kolla teracoms frekvenslista och se om du har 5 stycken kanaler listade på din sändare.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Fox News ersätter History Channel på TV8 i det digitala marknätet. Anledningen är att TV8 inte har rätt att sända History Channel okrypterat i det digitala marknätet. Sändningarna av Fox News utökas därmed med följande tider: mellan 18:00 och Finansnytt som sänds 21.58 på vardagar. Under helger gäller det till 22:00.
    Detta berör inte TV8s sändningar via parabol eller i kabelnäten där History Channel-sändningarna sker som vanligt.

Knyckt från www.TV8.se

F

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss